Morgen is de grote dag - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Daniëlle Dierkes - WaarBenJij.nu Morgen is de grote dag - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Daniëlle Dierkes - WaarBenJij.nu

Morgen is de grote dag

Door: Daniëlle Dierkes

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

19 Februari 2014 | Nederland, Emmeloord

Morgen is het zover, dan vlieg in om 10.05uur naar Oeganda. Het wordt morgen vroeg, we moeten om kwart over 5 al van huis weg. Papa, mama en Wilco gaan met mij mee om me daar uit te zwaaien. Het wordt een lange reis. We zitten 10 uur en een kwartier in het vliegtuig. Alleen nog een tussenstop om te tanken. Vandaag ontdekte ik dat we niet bij het raam zitten in het vliegtuig, beetje jammer. We komen in het donker in Entebbe aan. Daar worden we met een taxi naar ons onderkomen gebracht. Hier kunnen we overnachten en hebben we de volgende ochtend een ontbijt voor €9,-. Aan die prijzen kan ik wel wennen. :p

De volgende ochtend gaan we met een taxi naar ons onderkomen voor de komende 3 maanden. Onderweg stoppen we bij de evenaar om daar even een foto te maken. Ik hoop bij mijn volgende verhaal een foto te kunnen plaatsen van mijzelf op de evenaar.

Tip: Als je geen zin hebt om elke keer te kijken of er een nieuw verhaaltje op staat, kun je je links onder op deze site aanmelden voor de mailinglijst. Je krijgt dan automatisch een mailtje als ik er een verhaal op heb geplaatst.

  • 19 Februari 2014 - 21:44

    Melanie:

    Hee Daniëlle,

    Wat lief dat je me nog een mailtje deed.
    Maar heel veel plezier en succes in Oeganda. Ik vind het erg gaaf en stoer van je dat je het gaat doen!
    Ik hoop dat het een mooie en leerzame ervaring voor je zal zijn.
    Ik ga de reisverslagen zeker in de gaten houden en tot over 3 maanden!

    Groetjes Melanie

  • 19 Februari 2014 - 23:19

    Wilco:

    Lieve Daniëlle,

    Bijna is het zover, zo meteen staan wij op Schiphol
    en vlieg jij ver weg. Geniet lekker van jouw avontuur daar.
    Het wordt waarschijnlijk een ervaring die je niet
    snel zult vergeten.

    Ik wil je snel op de evenaar zien...;)

    Liefs Wilco(F)

  • 20 Februari 2014 - 13:18

    Trudy En Jelle:

    Hoi Danielle,

    Hadden het niet in de gaten dat het nu al zover was dat je naar het verre Oeganda ging. Dan waren we nog even langs geweest om "afscheid" te nemen.
    Wij wensen jou en de andere een fijne tijd daar. Wij houden je verslag in de gaten.
    Geniet ervan want dit is een ervaring die je ws nooit meer krijgt.

    Heel veel liefs en kusjes,
    Trudy en Jelle en de poepie's.

  • 20 Februari 2014 - 21:21

    Lianne Dierkes :

    Dag lieve zus,

    Leuke verrassing hè dat ik mee ging je uitzwaaien.
    We hebben vandaag je hele vliegreis gevolgd met z'n allen.
    Ik hoop dat je een fijn hotel hebt!
    Veel plezier en dikke kus je zusje

  • 21 Februari 2014 - 17:42

    Bertus:

    Ben wel een beetje jaloers op je. Het word vast een geweldige ervaring.
    Ben benieuwd naar je ervaringen. Geniet ze.

    Groeten Bertus

  • 21 Februari 2014 - 18:14

    Opa En Oma:

    Hallo Daantje,
    Je heb goed geslapen vannacht heb ik gehoort, en wat een leuk hotel, zeker het gezellige plekje onder de boom, en vandaag toch wel even gestop op de evenaar? Hoop dat jullie een leuk optrekje daar hebben. Heel fijn weekend, groetjesen een dikke knuffel opa en oma

  • 22 Februari 2014 - 22:40

    Femke Timmerman:

    Hoi Danielle,

    Ik heb gehoord dat je inmiddels veilig over bent. Ik hoop dat de cultuurshock een beetje meevalt. Ga genieten van je tijd daar. Super bijzonder allemaal. Nogmaals een fijne tijd en ik zie de foto's en je verhalen graag tegemoet.

    Liefs, Femke en Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 639
Totaal aantal bezoekers 15872

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 Mei 2014

Stage in Bukomansimbi, Oeganda

Landen bezocht: